Cum cumpar

Cum comanda soldshop

Cum masor masca calorifer

Testare materiale pvc

Livrare marfa

Informații pentru procesare comanda.

Se comunica dimensiunile prin email: info@soldshop.ro sau la nr de telefon whatsApp 0745 571 561,
In cel mai scurt timp se va comunica pretul conform dimensiunilor date.
Primiti un email detaliile leagate de comanda:
-costul produsului conform dimensiunii trimise prin email/comunicate telefonic de catre client
-link-ul cu produsul din catalogul nostru ,
-timpul de livrare si pasii urmati pana la livrarea produsului:
-sisteme de prindere + link sisteme de prindere + cost sisteme de prindere
-detalii tehnice legate de produs
Dupa ce clientul este de acord cu costurile, se adauga in sistem cotele date de client pentru produsul ales.

Finalizarea comenzii

Pentru a plasa comanda, selectați metoda de plată pe care o preferați și folosiți câmpul Comentarii comandă, care vă permite să trimiteți eventuale informații suplimentare. După ce v-ați asigurat că sunteți de acord cu Termenii și Condițiile practicate, apăsați butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul următor. În funcție de caracteristicile comenzii Dvs. și de opțiunile disponibile, este posibil să vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, căreia îi pot fi asociate anumite costuri de transport. Veți putea vizualiza valoarea costurilor de livrare înainte de finalizarea comenzii

Timpul de productie


Dupa confirmarea platii se va trimite in departementul proiectare iar modelul va fi redesenat de la 0 conform dimensiunilor trimise de dvs 1-2 zile lucratoare, grafica finala o primiti pe adresa de email.


Dupa ok-ul pe grafica de la dvs comanda se trimite la productie se decupeaza CNC, 3-4 zile lucratoare.


In ziua cand este livrata comanda, se trimite email catre clienti cu nr de AWB si pasii ce trebuie urmati in cazu in care coletul ajunge deteriorat!


Metoda de plata:


Plata la sediul firmei,


Plata online, cu cardul.


Pentru aceasta metoda de plata, mai intai se vor adauga dimensiunile personalizate ale clientului in sistem, apoi acesta va primi confirmarea de la noi ca va putea finaliza comanda si face plata cu cardul !


Plata prin transfer bancar.


Clientul va lasa datele necesare pentru completarea Facturii Proforme : Nume complet , Adresa corecta, Nr de telefon.


Dupa achitarea la banca a Facturii Proforme, clientul va trimite pe email o poza cu OP-ul, pentru a confirma plata, astfel ca noi sa putem trimite comanda catre procesare.


Suntem prezenti pe ShopMania - Cumparaturi Online
Ghidul tau autentic de shopping.